مدیر کل دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری؛

افزایش دستگاه های خدمت رسان در عرصه دولت الکترونیک

ملایجردی: در حال حاضر دستگاه های خدمت رسان در عرصه دولت الکترونیک به ۱۸ هزار دستگاه افزایش یافته  که این حرکت گام بلندی در راستای  توسعه دولت الکترونیک است.

 

به گزارش تابا حسین ملایجردی  عصر چهارشنبه در شورای اداری استان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزارشد با بیان اینکه در سال های اخیر توجه  ویژه ای به بحث دولت الکترونیک بوده شده است، اظهار کرد: با فعال کردن دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان دولت  اقدامات خوبی در زمینه ساده کردن راه های مکاتبات مردم با دولت  صورت گرفته است.

 

مدیر کل دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در ابتدای کار دولت تدبیر و امید تعداد دستگاه های خدمت رسان در عرصه دولت الکترونیک یک هزار دستگاه بود است، خاطر نشان کرد:  در حال حاضر دستگاه های خدمت رسان در عرصه دولت الکترونیک به ۱۸ هزار دستگاه افزایش یافته  که این حرکت گام بلندی در راستای  توسعه دولت الکترونیک است.

 

وی در ادامه گفت: اتصال دفاتر پستی و پیشخوان  به  دولت جهت ارسال مکاتبات مردمی از اقدامات مهم  دولت در جهت خدمت رسانی  به شهروندان است که  باعث کاهش هزینه های جابجایی می شود.

 

ملایجردی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه  بیش از ۷۰۰ مکاتبه مردمی به دست ما می رسد که بررسی  آن ها یک ماه زمان می برد؛ تصریح کرد: اتصال دفاتر پستی و پیشخوان  به  دولت باعث می شود به روش آنلاین خدمت رسانی به صورت شفاف به مردم اعلام شود.

 

مدیر کل دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری خبر داد: اکنون دستگاه های استانداری ، بهزیستی، تامین اجتماعی ، تعزیرات، صنعت و معدن ،جهاد کشاورزی و کمیته امداد در خوزستان به این سامانه ارتباط مردم و دولت متصل شده اند و از روز شنبه این سامانه جهت استفاده مردم برای ارسال مکاتبات آنها فعال می شود.

 

مدیر کل دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری در پایان گفت: در شرایط کنونی مجهز شدن تمامی دستگاه های اجرایی به سامانه ارتباط مردم و دولت یکی از ضرورت هاست. امید است با برنامه ریزی های مدون  تا سال آینده این سامانه در سراسر کشور اجرایی شود.

 

.