• امروز : سه شنبه - ۴ آذر - ۱۳۹۹
  • برابر با : 9 - ربيع ثاني - 1442
  • برابر با : Tuesday - 24 November - 2020
0

مدیریت عافیت‌طلب در نسخه انقلاب اسلامی تعریف شده نیست

  • کد خبر : 88555
  • 24 سپتامبر 2020 - 11:06
مدیریت عافیت‌طلب در نسخه انقلاب اسلامی تعریف شده نیست

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه کشور با نسخه مدیریت جهادی و انقلابی اداره نشد، گفت: مدیریت عافیت‌طلب در نسخه انقلاب اسلامی تعریف شده نیست. مدیریت انقلاب اسلامی یعنی اینکه مدیر کمترین امتیاز را بردارد، بیشترین کار را بکند. مردم کم‌کاری مدیر را با نظام می‌سنجند.   […]

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه کشور با نسخه مدیریت جهادی و انقلابی اداره نشد، گفت: مدیریت عافیت‌طلب در نسخه انقلاب اسلامی تعریف شده نیست. مدیریت انقلاب اسلامی یعنی اینکه مدیر کمترین امتیاز را بردارد، بیشترین کار را بکند. مردم کم‌کاری مدیر را با نظام می‌سنجند.

 

به گزارش تابا؛حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی در جمع دانشجویان اردوهای جهادی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی ما شاهد برگزاری جشن‌های شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله بودیم و زمانی که انقلاب پیروز شد سال ۲۵۳۷ شاهنشاهی بود.

 

وی ادامه داد: انصافاً هیچ برگ افتخاری از دوران پادشاهی برای تاریخ‌ کشور ما وجود ندارد. اگر اتفاق خاصی مثل امیرکبیر افتاده تاریخ می‌گوید در حمام فین رگش زده شد. گفته می‌شود انوشیروان عادل بود. اینجا یک سؤال پیش می‌آید در ۲۵۳۷ سال حکومت پادشاهی فقط یک نفر عادل بوده است؟ قطعاً انوشیروان هم عادل نبوده است. اساسی‌ترین ویژگی زمان انوشیروان طبقاتی بودن جامعه است یعنی کشاورززاده حق نداشته از جایگاه خود جابجا شود و تا ابد کشاورززاده می‌ماند. به قول امام راحل، پادشاهی یعنی غارتگری، دیکتاتوری و حکومت فساد.

 

شفیعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول یک حرکت عظیم اجتماعی بعد از ۲۵۳۷ سال حاکمیت پادشاهی بود، گفت: اینجا یک سؤال پیش می‌آید. برای جامعه‌ای که ۲۵۳۷ سال حکومت پادشاهی بر آن حاکم بوده، چقدر زمان نیاز داریم تا آن را از مختصات قبل فاصله دهیم؟ روح قانون‌گریزی در فرهنگ ما به دلیل حکومت پادشاهان وجود دارد. اسم آدم‌ها در دوران شاهنشاهی شهروند نبوده، رعیت بوده است. در جامعه پذیرفته شده بود که کشاورز هیچ امکاناتی نداشته باشد. انقلاب آمد و گفت در حقوق اصلی، فرقی بین شهرنشین و غیزانیه‌نشین نیست. حالا باید آن پروتکل‌های شاهنشاهی به پروتکل‌های حقوق عمومی بازگردد.

 

وی تصریح کرد: عمده کار امام راحل از اسفند ۵۷ تا نیمه سال ۵۸ این است که به جامعه بگوید که «مردم! با تغییر حکومت همه چیز عوض نمی‌شود. این اول راه است و باید دست به دست هم دهیم.»

 

وی با طرح این پرسش که چرا انقلاب اسلامی عمومی بود؟ گفت: پیش از انقلاب اسلامی ظلم و نبودن‌ها عمومی بود. امام می‌گوید برای تغییر گسترده محرومیت همه باید تلاش کنیم. این حرف امام است که ما یک ویرانه و قبرستان تحویل گرفتیم. تولید در کشور نبود. فقط نفت‌فروشی بود. جمله امیرعباس هویدا، نخست وزیر بهایی آن دوران معروف است که می‌گفت: «پول داریم، می‌خریم. اروپایی‌ها بسازند. ما می‌خریم.» این شعار هویدا بود. تمام آنچه که در کشور بود، واردات بود.

 

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بیان کرد: آنچه که بسیجیان باید انجام دهند و آنچه که نخبگان و سلبریتی‌ها نمی‌توانند بیان کنند این است که ما از موضع نظام، مطالبه‌گر هستیم، ما از موضع انقلابی‌گری، مطالبه‌گر هستیم. یک وقت مطالبه‌گری از جنس مطالبه‌گری ضدانقلابی و سلطنت‌طلب است. سلطنت‌طلب‌ها تکلیف‌شان مشخص است، او حق ندارد حرف بزند چون کارنامه آنها روشن است. ما در درون خانواده نظام مدعی هستیم. ما به لیبرالیسم در مدیریت انقلاب اسلامی منتقد هستیم. ما به اشرافی‌گری منتقد هستیم. ما به عنوان پاسوخته‌های انقلاب اسلامی مدعی هستیم.

 

لینک کوتاه : http://tabakhabar.ir/?p=88555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.