رئیس بازرسی کل خوزستان معارفه شد
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
با حضور رئیس بازرسی کل کشور

رئیس بازرسی کل خوزستان معارفه شد

  • کد خبر : 105543
  • 21 شهریور 1400 - 17:07
رئیس بازرسی کل خوزستان معارفه شد
امروز با حضور رئیس بازرسی کل کشور محمد آقاجری به عنوان رئیس بازرسی کل خوزستان با اختیارات ویژه معرفی شد.

به گزارش تابا ، رئیس بازرسی کل کشور در این مراسم گفت: اگر رشادت‌ها و تلاش مردم خوزستان نبود امروز ما با آرامش اینجا نبودیم پس ما مسئولین وظیفه داریم در خدمت مردم خوزستان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان افزود: مشکلات با کار جهادی قابل رفع است، اگر یک مجموعه‌ای بخواهد موفق باشد باید از مدیران شایسته لایق و باانگیزه برخوردار باشد.

وی ادامه داد: عامل دوم موفقیت داشتن برنامه و قانون است و عامل سوم نظارت بر اجرای آن برنامه و قانون است.

هیچ سطحی از سطوح مدیریتی پیدا نمیکنید که موضوع نظارت در آن وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان خاطر نشان کرد: رویکرد ما شناسایی ساختار‌ها برای مبارزه با فساد است.

حالا ما یک مجموعه عوامل را به دولت معرفی کردیم تحت عنوان (گلوگاه‌های فساد) و قرار است تمرکز ما روی این آسیب‌ها و رفع آن‌ها باشد.

وی در ادامه گفت: ما هرچه بر پیگیری تلاش کنیم بهتر از آن است که بعد از چند سال بخواهیم با یک فساد بزرگ برخورد کنیم، لذا باید بموقع هشدار داده شود و به موقع جلوگیری شود.

رئیس بازرسی کل کشور گفت: مسئله مهم در سازمان مبارزه با فساد است اگر چه بازرسی ابزاری است برای اعمال نظارت، اما اقدامات قبل از بازرسی اهمیت ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دراین مراسم نیز ضمن تشکر از حضور رییس بازرسی کل کشور در استان خوزستان گفت: نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: مجموعه کارکنان این سازمان همگی وطسفه شناس بوده و برای خدمت رسانی به مردم سخت مشغول به کارند.تکریم و معارفه رئیس بازرسی کل خوزستان

وی ادامه داد: آن‌ها در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهند بود، لذا نظارت بسیار مهم است و بازرسان باید خیلی دقت و صحت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد افزود: باید تلاش بکنیم در بازرسی‌ها مشکلات مردم را تسهیل کنیم و باری از روی دوش آن‌ها برداریم.

وی خاطر نشان کرد: الحمدالله از زحمات آقای ممبینی رئیس سابق بازرسی کل خوزستان تشکر میکنم و همچنین امیدواریم آقای آقاجری که از بازرسان خوب و متعهد دراین سازمان می‌باشد با اختیار ویژه بتواند انجام وظیفه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در ادامه افزود: از رییس بازرسی کل کشور تشکر میکنم که بازرسی استان خوزستان را ویژه دانستند این افتخار است.

 

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=105543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.