اعتراض ستادهای خوزستان به اعضا کارگروه نفت
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0

اعتراض ستادهای خوزستان به اعضا کارگروه نفت

  • کد خبر : 138201
  • 26 تیر 1403 - 18:57
اعتراض ستادهای خوزستان به اعضا کارگروه نفت

رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان ریاست وقت ستاد مرکزی جناب آقای عبدالعلی زاده ریاست وقت ستاد مردمی جناب سردار مولوی *اعتراض به ترکیب کارگروه انتخاب وزیر نفت* با سلام و احترام *پیرو اعتراض مسئول ستاد مرکزی انرژی دکتر پزشکیان استان خوزستان، جناب مهندس زیدوندی* *و مسئول ستاد مردمی انرژی دکتر پزشکیان استان خوزستان، […]

رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان

ریاست وقت ستاد مرکزی جناب آقای عبدالعلی زاده

ریاست وقت ستاد مردمی جناب سردار مولوی

*اعتراض به ترکیب کارگروه انتخاب وزیر نفت*

با سلام و احترام

*پیرو اعتراض مسئول ستاد مرکزی انرژی دکتر پزشکیان استان خوزستان، جناب مهندس زیدوندی*

*و مسئول ستاد مردمی انرژی دکتر پزشکیان استان خوزستان، جناب منصورنزاد*

به اطلاع می‌رساند که جدا از اعتراض ستادهای دکتر پزشکیان، بازنشستگان و شاغلین زیادی به ترکیب کارگروه انتخاب وزیر نفت اعتراض نموده‌اند. حضور افراد ستاد رقیب و پایدارچی‌ها در انتخاب وزیر نفت باعث تأسف و ناامیدی شده است.

ستادها برچیده شده و عناوین پاک شدند اما وعده‌های اخلاقی هنوز به جا مانده است.

لذا درخواست می‌شود با توجه به اینکه اکثریت شاغلین و بازنشستگان نفت در استان خوزستان هستند ، مسئولین ستاد انرژی دکتر پزشکیان در استان خوزستان نیز به کارگروه دعوت شوند و افراد پایدارچی که با ارتباطات به این کارگروه ورود کرده‌اند حذف شوند.

مهم‌ترین دلیل رای بالا و حمایت از دکتر پزشکیان توسط کارکنان صنعت نفت، امید به کوتاه کردن دست این چهره‌ها و جریان پایداری از صنعت نفت ایران بوده است.

به قول دوستان، اگر از این‌ها راضی بودیم به آقای جلیلی رای می‌دادیم و علت حمایت و انتخاب دکتر پزشکیان به خاطر برکناری این افراد و انتخاب مدیران کارآمد می‌باشد. اما نباید فراموش کرد که دعوت از چهره‌های پایداری به جلسات کمیته‌ها می‌تواند موجب دلسردی و البته هزینه برای رئیس جمهوری شود که به دنبال تغییر در ریل مدیریتی کشور است.

با تشکر و احترام

هماهنگ کننده ستادهای مردمی دکتر پزشکیان استان خوزستان ( در دوران انتخابات )

جناب آقای دشتگلی پور

هماهنگ کننده محترم ستادهای مردمی دکتر پزشکیان در استان خوزستان

باسلام..برا بر اطلاع واصله از طریق فضای مجازی درمیان اعضای کارگروه نفت نام افرادی درج شده است که موجب نگرانی و اعتراض همه ی حامیان را در بدنه ی کارکنان نفت جنوب گردیده است.

علی الخصوص خبر حضور آقای بیات رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی نفت که یکی از لیدرها و ارکان اصلی حلقه ی مدیران نفتی حامی جلیلی و عضو قطعی جبهه ی پایداری میباشد،باعث اعتراض شدید و احساس ناامیدی در میان خیل کارکنان صنعت نفت در جنوب گردیده است.

ایشان هم اسپانسر مالی و هم سیاسی نامزد رقیب با سو استفاده از امکانات بازنشستگان مظلوم نفت بوده است و در طول دوران مدیریت خود در مسیر خانمانسوز خالص سازی از هیچ اقدامی نسبت به زیر مجموعه دریغ نکرده است،ضمن اینکه بحث های مالی جدیدی در مورد آقازاده ی ایشان، نیز کماکان مطرح است.

لذا با توجه به توضیحات فوق الذکر شایسته است که هرچه سریعتر جلوی این اقدام گرفته شده و نسبت به اصلاح ترکیب کارگروه نفت تجدید نظر جدی بعمل آید..بدیهیست که عواقب ناشی از عدم توجه به این مطالبه بعهده ی تصمیم گیران ذیربط خواهدبود.

۲۶ تیرماه ۱۴۰۳

ابراهیم منصورنژاد رئیس کمیته نفت و انرژی ستاد مردمی استان خوزستان

 

بسمه تعالی

جناب آقای عبدالعلی زاده، ریاست محترم ستاد مرکزی

جناب آقای وطن خواه، رئیس محترم ستاد انرژی

جناب آقای دشتگلی پور، هماهنگ کننده ستادهای استان

احتراما به استحضار می‌رساند، با توجه به اعلام اسامی نفرات برگزیده تحت عنوان کمیته انتخاب وزیر پیشنهادی نفت در دولت چهاردهم، دلنگرانی‌ های بسیار زیادی از طرف فعالین سیاسی اصلاح‌ طلب و تشکیلات ستادی استان خوزستان ابراز گردیده است.

در موعد انتخابات با تضمین تغییر و اصلاح روند فعلی مدیریت اجرایی وعده‌هایی به مخاطبین و مردم استان خوزستان داده شد، و این انتظار می‌رفت که با بکارگیری دلسوزان ستادی و شناسنامه‌دار جریان اصلاحات در انتخابات دکتر پزشکیان در رده‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، در همین ابتدای کار موجبات یاس و ناامیدی مردمی که با امید به اصلاح امور پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده‌اند، نشود.

لذا بکارگیری برخی افراد دارای سابقه مشخص و واضح در جریانات سیاسی ادوار قبل قابل پذیرش و قابل قبول نخواهد بود.

استان خوزستان تامین کننده ۸۵ درصد نفت کشور، ۳۵ درصد گاز کشور، ۶۰ درصد برق کشور، ۳۰ درصد صنایع پتروشیمی ، دارنده پرآب‌ترین رودخانه‌های کشور، در حوزه تامین انرژی نقش بی‌بدیلی دارد، و همواره در محرومیت و مظلومیت قرار داشته است.

حضور با شکوه کارکنان صنعت نفت در انتخابات به امید حذف افرادی می‌باشد که در سالیان گذشته باعث ایجاد مشکلات پرسنلی و عملیاتی در حوزه نفت و گاز شده‌اند.

لذا درخواست می‌گردد، تجدید نظر لازم در چینش افراد مشخص شده در دستور کار قرار گیرد و از مجموعه ستادهای استانی انرژی کشور یک عضو در کارگروه قرار گیرد.

با تشکر و احترام،

حسین زیدوندی

رئیس ستاد مرکزی نفت و انرژی استان خوزستان

۲۶ تیر ۱۴۰۳

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=138201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.