انتقال آب کارون در قانون آب کشور
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1

انتقال آب کارون در قانون آب کشور

  • کد خبر : 97251
  • 23 اسفند 1399 - 1:56
انتقال آب کارون در قانون آب کشور

فرزندان غیرتمند سراسر جغرافیای زاگرس مهربان همانگونه که مستحضر هستید روند تدوین قانون آب کشور در مسیر تصویب قرار گرفته است و مدعیان در این جغرافیای مظلوم منفعلانه وضعیت را نظاره می کنند. از همه دردناک تر ان است که با وجود اطلاع رسانی های مکرر و خشم شبکه ملی تشکل های محیط زیستی کشور […]

فرزندان غیرتمند سراسر جغرافیای زاگرس مهربان

همانگونه که مستحضر هستید روند تدوین قانون آب کشور در مسیر تصویب قرار گرفته است و مدعیان در این جغرافیای مظلوم منفعلانه وضعیت را نظاره می کنند.

از همه دردناک تر ان است که با وجود اطلاع رسانی های مکرر و خشم شبکه ملی تشکل های محیط زیستی کشور از رسانه ایی شدن زمان بررسی ماده مربوط به انتقال آب تشکل های کشاورزی این خطه حاضر به هیچ گونه موضع گیری اصولی نشدند.

تنها موضعی که شاهد بودیم اطلاع رسانی اقای اسدی در رابطه با کاهش تخصیص های کشاورزی خوزستان مظلوم است. اما سخن انجاست که این جریان کشاورزی به جای موضع واقعی صرفا به رفتارهای نمایشی روی آورده است.

همگان می دانند در فضایی عملی تشکل های مدنی؛ احزاب و نمایندگان خوزستان اگر این قانون تصویب شد، جنبش اجتماعی به تمامی خلع سلاح خواهد شد اما آقایان به جای تلاش برای اصلاح روندها به رفتارهای شعاری روی آورده اند.

متاسفانه شبکه تشکل های محیط زیستی سراسر کشور نیز به جای انکه از موضع نماینده افکار عمومی در جلسات حاضر شود و روندها را اطلاع رسانی کند در سودای کسب کرسی در شورای عالی آب از هر گونه توضیح از نتیجه جلسه ۲۰ اسفند در رابطه با انتقال آب خودداری کرده است.

نهایت توان ما اطلاع رسانی فضای بازی و شفاف کردن عرصه برای دغدغه مندان سرزمین است لذا با تاکید بر سیاست ورزی محیط زیستی ضمن رایزنی مجدد با همه مراجع رسمی از جمله وزارت نیرو؛ مستقل از شبکه تشکل های محیط زیستی در مدت باقی مانده برای دست یابی به استدلال های حامیان این قانون از هیچ تلاشی فرو گذار نیستیم.

با توجه به آرایش و چیدمان ظالمانه صحنه بازی از همه دغدغه مندان سرزمین می خواهم که فرزندان زاگرس مهربان را تنها نگذارند.

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=97251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.