بازارهای اروپایی مقصد جدید پتروشیمی‌ ایرانی
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - ربيع أول - 1447
  • برابر با : Sunday - 14 September - 2025
1

بازارهای اروپایی مقصد جدید پتروشیمی‌ ایرانی

  • کد خبر : 37480
  • 11 تیر 1397 - 9:44
بازارهای اروپایی مقصد جدید پتروشیمی‌ ایرانی

مدیر واحد بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: صادرات بیش از ۲۱ هزار تن در سال ۹۶ به بازارهای اروپایی، افزایش ۱۰۰ درصدی فروش صادراتی پتروشیمی امیرکبیر را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.   به گزارش تابا؛دیاکو عباسی با اشاره به استراتژی های اداره بازاریابی و فروش اظهار داشت: این اداره در راستای […]

مدیر واحد بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: صادرات بیش از ۲۱ هزار تن در سال ۹۶ به بازارهای اروپایی، افزایش ۱۰۰ درصدی فروش صادراتی پتروشیمی امیرکبیر را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

 

به گزارش تابا؛دیاکو عباسی با اشاره به استراتژی های اداره بازاریابی و فروش اظهار داشت: این اداره در راستای تحقق اهداف بلندمدت شرکت، با درنظر گرفتن چشم انداز، ماموریت و ارزش‌های سازمان و همچنین با مطالعه و بررسی محیط کلان و محیط خرد صنعت اقدام به تدوین استراتژی‌های مرتبط کرده است.

 

مدیر واحد بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر اخذ گواهینامه‌های بین المللی محصولات را یکی از دستاوردهای مهم این واحد برشمرد و گفت: با تلاش همکاران واحد بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی امیرکبیر با مساعدت و پیگیری‌های پیوسته همکاران محترم خدمات فنی، آموزشگاه و فرآیند این شرکت، همواره شرکت در اخذ انواع گواهینامه‌های بین‌المللی برای محصولات مناسب عمل کرده است، به عنوان مثال می‌توان گفت شرکت پتروشیمی امیرکبیر اولین شرکت ایرانی بوده که در سال ۸۹ به صورت مستقیم موفق به دریافت گواهینامه REACH به منظور امکان صادرات محصولات به بازار اروپا شد.

 

عباسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آمار رو به رشد شرکت پتروشیمی امیرکبیر در فروش صادراتی اشاره کرد و افزود: واحد بازاریابی و فروش با اجرای استراتژی‌های راهبردی و حضور در بیش از ۱۰ نمایشگاه‌های بین المللی از جمله چاینا پلاست، هند، ترکیه، روسیه، عرب پلاست و کنفرانس GPCA رشد مشتریان صادراتی خود را در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ به میزان ۳۶ درصد افزایش داده است.

 

وی ادامه داد: صادرات بیش از ۲۱ هزار تن در سال ۹۶ به بازارهای اروپایی که افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد، عملیاتی شدن کامل فروش صادراتی از طریق ماژول صادراتی و همچنین مذاکره برای اجاره انبار در بنادر مختلف اروپا برای ارائه رویکرد شیوه‌های جدید فروش از موفقیت‌های دیگر همکاران واحد فروش و بازاریابی شرکت پتروشیمی امیرکبیر است.

 

عباسی اضافه کرد: اداره بازاریابی و فروش از طریق تعریف رویکردهایی از جمله ارتباط با مشتریان، فروش داخلی، فروش صادرات، تحلیل و بررسی بازار، تحویل محصول، ارتباط با مشتریان و خدمات پس از فروش، شیپینگ جامدات، مایعات و گازها و جاری‌سازی آن از طریق فرآیندها و دستورالعمل‌های مرتبط، تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف و استراتژی‌های بخش بازاریابی و فروش در مناظرBSC به ویژه، نظر مشتری به کار بسته است.

 

این مسئول در پایان اظهار داشت: پایش و ارزیابی شاخص‌های کلیدی عملکرد و به کارگیری اقداماتی در جهت بهبود و همچنین خلاقیت و نوآوری از محل آنالیز شکاف بین هدف و عملکرد از دیگر رویکرد‌های اداره بازاریابی و فروش برای تحقق اهداف و استراتژی‌های این واحد است./تسنیم

 

 

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=37480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.