جمع آوری۱۲ میلیارد تومان توسط خیرین خوزستانی در جشن عاطفه‌ها
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خوزستان خبر داد:

جمع آوری۱۲ میلیارد تومان توسط خیرین خوزستانی در جشن عاطفه‌ها

  • کد خبر : 138958
  • 25 شهریور 1403 - 23:38
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: از ابتدای جشن عاطفه‌ها تاکنون ۱۲ میلیارد تومان توسط خیرین استان جهت کمک به دانش آموزان محروم جمع آوری شده است.
به گزارش تابا، جمال شیبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:هر سال با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، جشن عاطفه‌ها در قالب پویش تامین محتاج تحصیلی به دانش آموزان نیازمند از ۱۷ شهریور تا ۱۵ مهر را برگزار می‌کند.
وی از خدمات رسانی  به ۵۰ هزار دانش آموز تحت این نهاد در استان خبر داد و افزود : کمیته امداد امام خمینی (ره) در تلاش است که همانند سال گذشته در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته کیف و لوازم تحریر تا قبل از نیمه مهر ماه توزیع کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که، به جز دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به دانش آموزان کم برخوردار که مدیران و متولیان آموزش و پرورش معرفی نمایند مکلف می‌دانیم که کمک نماییم.

شیبه تصریح کرد:کمیته امداد امام خمینی در تلاش هست تا علاوه بر لوازم تحریر در سایر هزینه‌ها مانند سرویس ایاب‌وذهاب نیز کمک رسانی نماید.

وی عنوان کرد : بخشی از این لوازم تحریرها که توسط مردم و بخشی که مطابق با ضوابط در سامانه دولت بارگذاری می‌شود با کمترین هزینه خریداری می‌کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: خیرین استان  می توانند از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۴۰۵۷۵ و یا کد دستوری #۰۶۱*۸۸۸۷۷* کمک های خود را جهت شرکت در پویش تامین محتاج تحصیلی دانش آموزان را واریز کنند.

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=138958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.