راه اندازی سامانه رضایت سنجی و ارتباط مردمی بیمه سلامت
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - ربيع أول - 1447
  • برابر با : Tuesday - 16 September - 2025
2

راه اندازی سامانه رضایت سنجی و ارتباط مردمی بیمه سلامت

  • کد خبر : 121457
  • 01 شهریور 1401 - 12:25
راه اندازی سامانه رضایت سنجی و ارتباط مردمی بیمه سلامت
سرپرست بیمه سلامت خوزستان از راه اندازی سامانه رضایت سنجی و ارتباط مردمی سازمان بیمه سلامت به نشانی اینترنتی survey.ihio.gov.ir خبر داد.

به گزارش تابا، سرپرست بیمه سلامت خوزستان بیان کرد: این سامانه در راستای حفظ کرامت و بهبود ارائه خدمت به بیمه شدگان سازمان توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان طراحی و به بهره برداری رسید.

رضایی اضافه کرد: رضایت‌سنجی از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات سازمان بیمه سلامت است، چون با سنجش رضایت بیمه شدگان و مشخص کردن نیاز‌های آن‌ها، می‌توان اهداف را مطابق با انتظار‌ها و نیاز‌های آنان تدوین و عملکرد سازمان را نیز بهینه کرد، بنابراین قدم اول ما کسب اطلاعات از نظر‌ها و انتظار‌های بیمه شدگان است.

رضایی ادامه داد بیمه شدگان این سازمان جهت شرکت در رضایت سنجی و تکمیل فرم‌های مربوطه ابتدا در سامانه ثبت نام نمایند و سپس فرم مربوطه را تکمیل و در انتها نظرات خود را ثبت نمایند.

وی خاطر نشان کرد که کلیه اطلاعات بیمه شدگان نزد این سازمان محفوظ می‌باشد و اطلاعات ثبت شده در فرم‌ها فقط جهت پیشبرد اهداف سازمان افزایش کیفیت خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در پایان رضایی عنوان کرد کلیه ذینفعان این سازمان می‌توانند جهت اراده پیشنهادات خود به سامانه پیشنهادات مردمی به نشانی اینترنتی qms.ihio.gov.ir/people/createsuggestion مراجعه و ضمن ثبت پیشنهادات خود این سازمان را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=121457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.