شهردار دزفول گفت: پس از اولین جشنواره سفرنگاری دیجیتال دزفولگرام که سال گذشته توسط شهرداری دزفول برگزار شد، طرح انتخاب شعار و نشان (برندینگ) گردشگری دزفول نیز در دستورکار قرار گرفته است و به زودی اجرایی میشود.
به گزارش تابا؛محمدعلی دواییفر با یادآوری اینکه تلاش دزفولگرام شناساندن دزفول به دنیا بود و باید در این راه از ابزارهای دیجیتال روز دنیا کمک گرفت، تأکید کرد: دزفولگرام اولین جشنواره سفرنگاری دیجیتال در سطح استان خوزستان بود که به همت شهرداری دزفول برگزار شد.
وی افزود: استان خوزستان همواره از مقاصد گردشگری در ایران بوده است، اما در بین شهرهایی که شهرت بیشتری از لحاظ استقبال گردشگر کسب کردهاند، شهرهایی هم هستند که با وجود جاذبههای فراوان طبیعی و تاریخی، کمتر معرفی شدهاند که دزفول یکی از آنها است.
وی به ضرورت برخورداری دزفول از یک برند گردشگری گفت: در راستای هدفمند کردن و وحدت رویه در فعالیتهای توسعه گردشگری در شهرستان دزفول، طرح انتخاب نام و نشان (برندینگ) گردشگری این شهرستان با همت شهرداری دزفول آغاز شده است.
دواییفر اظهار کرد: بهمنظور اجرای این طرح، مشاور ذیصلاح انتخاب شده و تیم کارشناسی متشکل از متخصصان و استادهای دانشگاه و فعالان ملی و منطقهای گردشگری به کار گرفته شدهاند.
وی درباره چگونگی انتخاب نام و نشان (برندینگ) گردشگری این شهرستان بیان کرد: شعار گردشگری دزفول و نشان آن با برگزاری کارگاههای مشورتی، توزیع پرسشنامه پژوهشی و کسب نظر از صاحبنامهای حوزه گردشگری کشور صورت خواهد گرفت.