مشارکت اقتصادی گروه خودروسازی سایپا و رینگ سازی هانوس چین در آبادان
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - ربيع أول - 1447
  • برابر با : Sunday - 14 September - 2025
4

مشارکت اقتصادی گروه خودروسازی سایپا و رینگ سازی هانوس چین در آبادان

  • کد خبر : 3975
  • 21 خرداد 1396 - 19:44
مشارکت اقتصادی گروه خودروسازی سایپا و رینگ سازی هانوس چین در آبادان

از روزهای اولی که مطالعه برای افزایش ظرفیت تولید در گروه سایپا آغاز شده، یکی از بخش های اساسی قطعه سازی است و در بخش قطعه سازی رینگ خودرو به عنوان یک رکن اساسی در افزایش تولید جزء سیاست های اصلی گروه سایپا بوده است و بر همین اساس در نظر بوده که بتوانیم در […]

از روزهای اولی که مطالعه برای افزایش ظرفیت تولید در گروه سایپا آغاز شده، یکی از بخش های اساسی قطعه سازی است و در بخش قطعه سازی رینگ خودرو به عنوان یک رکن اساسی در افزایش تولید جزء سیاست های اصلی گروه سایپا بوده است و بر همین اساس در نظر بوده که بتوانیم در این زمینه سرمایه گذاری خوبی را انجام دهیم.

جمالی با ابراز خوشحالی از حضور در بین مردم خونگرم خرمشهر گفت: بسیار خوشحالم که در خدمت مردم سرافراز این شهر هستم و برای من فرصت ذی قیمتی است که مجددا به خرمشهر برگشتم.

وی افزود: در سالی که مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری کرده اند، گروه خودروسازی سایپا طی دو سال گذشته تلاش های مداومی با همکاری همه شرکت های گروه انجام داده است و امیدواریم بتوانیم ظرفیت های تولیدی گروه سایپا را افزایش دهیم.

جمالی گفت: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم نزدیک ۵۷ درصد، به ظرفیت تولید خودرو در گروه خودرو سازی سایپا اضافه نماییم و این موفقیت با همت همه کارگران، کارشناسان و مدیران صنعت خودرو سازی کشور به ویژه گروه سایپا محقق شد.

وی تصریح کرد: از روزهای اولی که مطالعه برای افزایش ظرفیت تولید در گروه سایپا آغاز شده، یکی از بخش های اساسی قطعه سازی است و در بخش قطعه سازی رینگ خودرو به عنوان یک رکن اساسی در افزایش تولید جزء سیاست های اصلی گروه سایپا بوده است و بر همین اساس در نظر بوده که بتوانیم در این زمینه سرمایه گذاری خوبی را انجام دهیم.

مهدی جمالی افزود: بهره گیری از دانش روز دنیا در ساخت رینگ خودرو و ساخت رینگ آلومینیومی به عنوان یکی از  اهدف اساسی ما در افزایش تولید با استفاده از سرمایه گذاری خارجی است.
وی اظهارکرد: هر چند ابتدا و بنا به دلایل مختلفی مطرح شده بود که کارخانه رینگ سازی خرمشهر به دلیل بُعد مسافت تا کارخانه های تولید خودرو، امکان افزایش تولید را ندارد ولی با پیگیری صورت گرفته توسط مسئولان محلی و دینی که خرمشهر به گردن کشور دارد، سایپا را مجبور به سرمایه گذاری مشترک با طرف خارجی برای افزایش تولید رینگ واداشت.

جمالی گفت: از همه مسئولان و مدیران خوزستان و شهرستان خرمشهر و نماینده محترم خرمشهر در مجلس انتظار می رود تا از این حرکت بزرگ سایپا حمایت کنند، چون که سایپا با این کار قصد دارد دین خود را نسبت به مردم خرمشهر ادا نماید.

جمالی گفت: خوشبختانه پس از برجام، مشارکت خارجی در گروه سایپا افزایش داشته و این امکان را فراهم کرده که پس از مذاکره با خودروسازان بزرگ دنیا ظرفیت تولید گروه برای سه سال آینده به بالای یک میلیون خودرو در سال هدف گذاری شود.

جمالی گفت: پیش بینی شده که در طی یک سال خط تولید شرکت تولید رینگ آلومینیوم خرمشهر به بهره برداری کامل برسد و ۳ میلیون حلقه رینگ در سال تولید شود و به طور متوسط هر رینگ با ارزش تقریبی بین ۲۰ تا ۳۰ دلار در سال، ۹۰ میلیون دلار گردش مالی به شرکت رینگ سایپا اضافه خواهد کرد و علاوه براین به اشتغال زایی شهرستان خرمشهر و منطقه کمک خواهد شد.

یانگ جیادونگ، رئیس هیات مدیره شرکت رینگ سازی هانوس چین نیز گفت: :این شرکت در حال حاضر بخشی از رینگ های مورد نیاز شرکت های مطرح خودروسازی در اروپا را تامین می کند و با بررسی بازار ایران و کشورهای منطقه اقدام به سرمایه گذاری در این طرح نموده ایم.
وی ابراز امیدواری کرد که تا یکسال آینده، این طرح به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=3975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.