نامه سرگشاده سید محمدعلی افشانی به ستادهای انتخاباتی
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

نامه سرگشاده سید محمدعلی افشانی به ستادهای انتخاباتی

  • کد خبر : 138538
  • 17 مرداد 1403 - 8:20
نامه سرگشاده سید محمدعلی افشانی به ستادهای انتخاباتی

همراهان گرامی، رؤسای محترم ستادهای انتخاباتی استانهای کشور، رؤسای محترم میز استانها با سلام و احترام در شرایط دلتنگی و نا امیدی مردم که حتی تشویق آنها برای شرکت در انتخابات دشوار بود، شما انسانهای مسئولیت شناس به اتفاق همکاران گرامی در ستاد استان و رؤسای محترم ستاد شهرستان ها و همکاران عزیزشان، با حمایت […]

همراهان گرامی، رؤسای محترم ستادهای انتخاباتی استانهای کشور، رؤسای محترم میز استانها

با سلام و احترام

در شرایط دلتنگی و نا امیدی مردم که حتی تشویق آنها برای شرکت در انتخابات دشوار بود، شما انسانهای مسئولیت شناس به اتفاق همکاران گرامی در ستاد استان و رؤسای محترم ستاد شهرستان ها و همکاران عزیزشان، با حمایت شخصیت های متعهد و مورد اعتماد مردم در استانها، با خردمندی، برنامه ریزی، سازماندهی و تلاش شبانه روزی و همراهی مسئولین با درایت ستاد مرکزی انتخابات، زمینه مشارکت مردم آگاه و زمان شناس را فراهم و به اتفاق مردم عزیز بیشترین سهم را در پیروزی جناب آقای دکتر پزشکیان داشتید.

اینجانب نیز در سمت معاونت امور استانهای ستاد، با احساس مسئولیت ملی، ایمانی و میهنی، در حد توان در خدمت مردم و شما بودم و سعی نمودم جزئی از دِین خود را به مردم شریف ایران ادا نمایم. اینک که با عنایت خداوند یگانه، دولت مراحل نهایی استقرار خود را طی می کند، پایان ماموریت ستادی خود را اعلام می دارم و پیشنهاد می کنم از طریق ارتباط با رئیس جمهور محترم و یا هر یک از مقامات دولت که تعیین می کنند (ترجیحاً معاون محترم اجرایی یا وزیر محترم کشور)، بلاواسطه پیگیر مطالبات مردم استان باشید.

امید که قدر بدانند و بشنوند و عمل کنند. اینجانب ضمن تشکر فراوان از زحمات بی دریغ شما، از درگاه خداوند یکتا توفیق خدمت برای جناب آقای دکتر پزشکیان و دولت ایشان و سعادت و سلامت و بهروزی برای شما نیکان را آرزومندم و از همه شما خداحافظی می کنم. خداوند یار و نگهدارتان باد.

سید محمدعلی افشانی

 

 

 

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=138538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.