سرپرست پایانه حمل و نقل کالای بندر امام خمینی (ره) گفت: یک هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک برای توزیع بین کامیونداران تامین شد.
به گزارش تابا؛جمال حمیدی اظهار داشت: با توجه به مطالبه کامیون داران در لزوم تامین لوازم یدکی با نرخ دولتی، پیگیری لازم در این رابطه انجام و مقرر شد تا ۲ روز آینده تعداد یک هزار حلقه لاستیک در پایانه حمل و نقل کالای بندرامام خمینی (ره) بین کامیون داران توزیع شود ضمن اینکه تا اواخر هفته نیز تعداد ۸۰۰ حلقه لاستیک دیگر نیز برای توزیع بین رانندگان تامین می شود.
وی افزود: امروز به نسبت روزهای گذشته شرایط بهتری در پایانه حمل و نقل برقرار است و برای بیش از ۱۰۰ کامیون عملیات ثبت بار انجام شده است.
وی به اقدامات انجام شده برای مدیریت بهتر عملیات ثبت بار در این پایانه اشاره کرد و گفت: برخی کامیون داران از وجود بی عدالتی در زمان عملیات ثبت بار گله مند هستندکه خوشبختانه اخیرا نظارت دقیقی بر این مسئله در حال انجام است و اجرای طرح ثبت اثر انگشت راننده برای نوبت دهی شرایط ثبت بارنامه را بهبود بخشیده است و امکان تخلف را کاهش داده است .
حمیدی ادامه داد: در حال حاضر اثر انگشت ۳۰ هزار راننده در سامانه ثبت شده است، با مساعدتر شدن شرایط پایانه و رسیدن آمار ثبت اثر انگشت به میزان ۴۰ هزار، طرح ثبت و اعلام بار با اثر انگشت در پایانه حمل و نقل کالای بندرامام خمینی (ره) اجرا می شود و مشکل بی عدالتی در ثبت بار به طور کامل حل می شود.
وی عمده ترین مشکل کامیون داران را گرانی لوازم یدکی برشمرد و عنوان کرد: جلسات مکرری با سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح استان و کشور برگزار شده و تلاش می شود با ارز دولتی تامین لوازم یدکی برای کامیون داران تسهیل شود.
سرپرست پایانه حمل و نقل کالای بندرامام خمینی (ره) از اجرای طرح نوبت دهی مجازی برای کامیون داران خبر داد و گفت: تا به حال اقدامات موثری برای برخورد با شرکت های حمل و نقل متخلف در ثبت غیرقانونی و خارج از نوبت انجام شده، در حال حاضر نیز داریم به سمت نوبت دهی به شیوه مجازی حرکت می کنیم، که بتوانیم نوبت دهی را برای تمامی کامیون داران در سراسر کشور تسهیل کنیم.