به گزارش تابا، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به لزوم رعایت حقوق مسافران در پروازها و ایجاد شرایط رقابتی و حق انتخاب و اختیار در دریافت تسهیلات بلیت؛ از این پس امکان رویت و مطالعه عملکرد شرکتهای مذکور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم میشود.
لذا از اول دی سال جاری، نمودار میزان و درصد شکایات، نحوه پاسخگویی به مسافران و خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط شرکتهای هواپیمایی به صورت ماهانه در سایت سازمان به نشانی www.cao.ir بارگذاری خواهد شد.
لازم به ذکر است مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.