راز تبلیغات احداث بازار بزرگ مرکزی میوه و تره بار و واقعیت آن
  • امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 24 - ربيع أول - 1447
  • برابر با : Tuesday - 16 September - 2025
17

راز تبلیغات احداث بازار بزرگ مرکزی میوه و تره بار و واقعیت آن

  • کد خبر : 38009
  • 15 تیر 1397 - 15:33
راز تبلیغات احداث بازار بزرگ مرکزی میوه و تره بار و واقعیت آن

در پی نصب بنرهای تبلیغاتی به صورت گسترده و بر روی بیلبوردهای سطح شهر اهواز مبنی بر مشارکت در راه اندازی بازار میوه و تره بار مرکزی، شهروندان زیادی به سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اهواز مراجعه نمودند که با پاسخی متفاوت روبرو شدند.   صولت احمدی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در […]

در پی نصب بنرهای تبلیغاتی به صورت گسترده و بر روی بیلبوردهای سطح شهر اهواز مبنی بر مشارکت در راه اندازی بازار میوه و تره بار مرکزی، شهروندان زیادی به سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اهواز مراجعه نمودند که با پاسخی متفاوت روبرو شدند.

 

صولت احمدی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در این زمینه به خبرنگار تابا؛ گفت: تنها میدان میوه و تره بار مرکزی که در سطح شهر اهواز زیر نظر سازمان میادین است؛ همان میدان میوه و تره بار الغدیر و جنب ورزشگاه الغدیر می باشد که فاز اول آن سالهاست احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

 

وی افزود: متاسفانه طی سنوات گذشته مشکلاتی بر سر راه توسعه میدان بار الغدیر وجود داشته که با عزم جدی و همت شهردار محترم جناب مهندس کتانباف تلاش هایی برای برطرف کردن این مشکلات صورت گرفته است و در آخرین نشستی که بین اتحادیه بارفروشان و سازمان میادین در حضور شهردار محترم و همچنین معاونت محترم خدمات شهری جناب مهندس عالی پور صورت گرفت تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ شد.

 

احمدی ادامه داد: قرارداد تکمیل و احداث نیم فاز دوم میدان الغدیر که شامل ۳۹ غرفه است منعقده شده و به صورت مشارکتی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی اجرا خواهد شد.

 

عضو هیات مدیره سازمان ساماندهی از آغاز بررسی مطالعات احداث فاز سوم میدان الغدیر در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: این طرح نیز می تواند با مشارکت بخش خصوصی از جمله اتحادیه بارفروشان به اجرا درآید.

 

وی همچنین در خصوص بنرهای تبلیغی نصب شده بر روی بیلبوردهای سطح شهر اهواز گفت: طبق شنیده های ما این طرح خارج از محدوده شهر اهواز و در نزدیکی شیبان قرار دارد.

 

احمدی در مورد اینکه چگونه و توسط چه شخص یا نهادی مجوزهای لازم برای اجرای آن طرح اخذ شده است اظهار بی اطلاعی نمود و افزود: آنچه مسلم و مسجل است این طرح زیر نظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز نیست که متاسفانه این مساله در تبلیغات صورت گرفته در سطح شهر اهواز به صورت شفاف مشخص نشده است.

 

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری خاطر نشان کرد: در تبلیغات مذکور با عنوان نمودن بازار بزرگ مرکزی با توجه به این نکته بدیهی که اهواز مرکز استان خوزستان است، ناخواسته این موضوع را به ذهن مخاطب متبادر می سازد که بازار مطرح شده در این تبلیغات، بازار مرکزی میوه و تره بار اهواز است، در حالی که این چنین نیست و تنها بازار مرکزی میوه و تره بار اهواز که زیر نظر سازمان میادین در حال فعالیت است همان میدان میوه و تره بار الغدیر است که این سازمان به هیچ عنوان قصد جابجایی و یا انتقال آن به مکان دیگری را ندارد.

 

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در پایان ابراز امیدواری کرد که مراجع ذیصلاح بر محتوای تبلیغات نصب شده بر روی بیلبوردهای سطح شهر نظارت بیشتری داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://tabakhabar.ir/?p=38009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.